poniedziałek, 25 lipca 2016

O tym co się dzieje na chwilę obecną.

Otóż moi drodzy jak pewnie zdążyliście zauważyć od jakiegoś czasu nie wstawiam rozdziałów. Nie będę was oszukiwać, że pojawi się już w któryś dzień bo bym skłamała. Wiem o czym chcę pisać, ale nie potrafię napisać czegoś sensownego i w miarę fajnego. Dochodzi też do tego to, że jest ładna pogoda, pracuję a na dodatek przez kilka dni mój pupil ciężko chorował i musiałam go uśpić by nie cierpiał. Wszystko to prowadzi do tego, że nie potrafię złożyć niczego jakościowo dobrego na tym blogu.
Myślę, że odpoczynek i to, że na wattpadzie piszę własne opowiadanie sprawi, że w sierpniu dostaniecie nowy, ciekawy rozdział dzięki mojej wenie, która musi powrócić. Do końca Księgi II oraz bloga pozostało niewiele, ale mimo to nie chcę zepsuć ostatnich części.
Mam nadzieję, że zrozumiecie mnie i wrócicie na tą stronę w sierpniu byśmy mogli zakończyć wspólną przygodę jakim było moje fanfiction.
Buziaki i ciepłe pozdrowienia dla was robaczki.

7 komentarzy:

  1. Moja siostro! A czy jak skonczysz tego bloga, bedziesz pisac cos o DA? ;) plose powiedz ze tak, bo chyba umre xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co mam niby pisać jeszcze o DA bo nie mam pojęcia?
      Uważam, że moja skromna osoba wyczerpie się po zakończeniu tego bloga :)

      Usuń
    2. To może coś innego? Xd pisz cokolwiek no ;) (oprócz tego opowiadania na wattpadzie ;>)

      Usuń
  2. Nominuje Cię do LBA: http://obywateleedomu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę uwierzyć :(( Pamiętam jeszcze, jak zaczynałam czytać tego bloga, a on nagle się kończy ;((((( Mimo to wiem, że każda przygoda się w końcu kończy :)
    PS.Chciałabym cię nominować do LBA: http://the-mortal-instruments-the-otherstory.blogspot.fi/2016/08/2x-liebster-blog-award.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PPS. Co do zmian na blogu, to co byś powiedziała na zmianę tła?

      Usuń
    2. Jak to nagle się kończy? Tyle rozdziałów było! Pół roku mojej przygody i przewiduję, że zakończę historię maksymalnie do października pod warunkiem, że dodam rozdział w sierpniu. Chwilowo skupiam się na odzyskaniu weny i wpadł mi do głowy nowy pomysł na nową opowieść na podstawie DA aczkolwiek szczegóły we wrześniu.
      Za nominację serdecznie dziękuję i kiedyś na nią odpowiem :P
      Zmiana tła? Hmm musiałabym poszperać by znaleźć coś ciekawego :3

      Usuń